Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.02.2015 09:49 - булсатком не стават за нищо
Автор: minchopincho Категория: Новини   
Прочетен: 601 Коментари: 0 Гласове:
0



 Не мога разбера какво се случава в булсатком. Защо тези хора не си вършат задълженията. Два месеца им се моля да ми пуснат допълнителен приемник за което си плащам. Имам чувство ,че тази фирма се разпада, загнива,нещо става с неговото управление. Писал съм и до   Стара Загора, но никой не иска да ме чуе. Сумнява ме дали въобще има управление. Нормално ли е според вас да чакам  два месеса за втори приемник и не се знае колко месеца още трябва да чакам.Що за  безхаберие е това. Съжалявам затова , че преди време ме подведоха с тяхните лъжливи реклами в които няма нищо вярно. В началото цените бяха едни ,после си ги дигнаха тихумълком,три години ме лъжат за оптичен кабел и още нямам .Не дай се боже да спре нета, няма го по една седмица, не дават никаква информация за повредите , влоши ли се времето картината изчезва, абе само неприятности. Служителките са нагли не връщат ресто ,заяждат се, карат се. Обмислям да преключа с тях. Не правете моята грешка. Бягайте дълеч от тази измекярска фирма със сигурност ще съжалявате.


Тагове:   Булсатком,   нестават,


Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: minchopincho
Категория: Новини
Прочетен: 75435
Постинги: 40
Коментари: 17
Гласове: 6
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930