Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.10.2014 16:35 - Никога повече булсатком никога
Автор: minchopincho Категория: Новини   
Прочетен: 1853 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 26.01.2015 11:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Крайно съм възмутен от безхаберието, което булсатком остави всичките си абонати  от по шест дена    без  интернет . Това вярвам ,че НЕ може да се случи при нито един друг доставчик в страната. Не стaва въпрос за район АСПАРУХОВО (който е наводнен) а централната част на града. Всeки  ден звъня и питам кога ще имам нет а тези от Стара загора(понеже там е централния офиса) ми отговарят ,като селски пръчки всеки път „работи се по проблема. На въпроса кога ще имам нет, ами не знаем. Това може ли да бъде отговор от една такава голяма фирма, като булсатком. Всеки път ми обясняват как шахтите са им били наводнени. То и БТК кабелите са им под земята , но нета им не е спирал а не само на БТК а и други доставчици на интернет ползват едни и същи шахти. Имам чувство ,че цялата организация е на много ниско ниво а за техниците в кавички да не говорим ако им дам две клечки не могат си бръкнат в очите. Кабелите  в  района в който живея са по дърветата и суичовете висят, като коледни играчки по тях а те ми разправят , че са в шахти. От булсатком се възмутих още в началото след подписването на договора. Казаха ми че се чака по 2-3 месеца за прекарване на интернет, тъй като в района в който живея нямат пуснат кабел. Между другото офертата с която ме зарибиха за интернета беше ,че ще бъда  с  оптичен кабел. Предната лъжа (като цигани са) След втория месец започнах да ходя в офиса им до кръглата банка (който е от Варна знае)и да се интересувам за интернета кога ще се пусне а безхаберните служителки от булсатком ми отговарят ,че още е рано работи се по въпроса .Още тогава това ме накара да си мисля ,че тези служители нямат представа техните  техници до къде са стигнали и какво правят. Отново пълно  безхаберие и така няколко пъти съм ходел да се карам в офиса им, за това,че никой не може да ми даде някакъв отговор кога най сетне и на моята улица ще изгрее интернета. Между другото в началото когато  подписвахме договора за телевизията им казах, че на 20 метра от къщата ми на съседското дърво има тяхна кутия за интернет и виждам колите на булсатком с една стълба редовно да са качени на дървото. Служителката ми каза че не може да бъде ,тъй като в този район нямат пуснат кабел. Казах и ,че това съм го забелязал от години и съм сигурен в това. Въпросната  служителката  ме убеди ,че трябва да чакам до поскането на кабел в този район. Прибрах се и отново зачакахме . Мина се около седмица и телефона ми звъни ,техниците от булсатком. Добър ден разбрахме ,че нямате интернет кога е удобно да дойдем да погледнем компютъра. Казах им че никога не съм имал интернет тъй като не са го пускали, чакам за кабел.Техниците се изненадаха, аз им обясних каква е работата и че чакам да пуснат кабел в този район. Казаха ми ,че кабела е в този район е от години и дали искам да ме включат , казах им да и след  10 мин. вече имах нет. Така и не разбрах защо чаках 3 месеца. Но едно ми стана ясно ,че в бусатком няма никаква организация. Минаха 3 години все още не са ми пуснали обещания оптичен кабел.Не вярвайте на техните оферти.  Всяка  втора или трета  седмица нета ми спира за по 1-2 дена и така до днес ,когато на  шестия ден интернета се появи. Да не говорим каква телефонна сметка съм направил за това време.Миналата година  на два пъти дигаха таксите с някакви стотинки, не съм за тях, но въпроса е принципен нямат право да променят таксата в договора ,който съм подписал. Това са мошенически номера от тяхна страна.Някой може да не му се вярва ,но това е истината ,която съм описал. Чуете ли за булсатком бягайте далеч. До края на месеца   има още 6 дена смятам да прекратя договора с тази фирма.



Гласувай:
0


Вълнообразно


1. raders - Хм, и аз щях да се надръндя при тези ...
24.10.2014 17:40
Хм, и аз щях да се надръндя при тези празноглавци. Само ми е чудно за какви кабели говорим, като е "булсат", тоест сателитна. Или това е просто алабала?
цитирай
2. minchopincho - Хм, и аз щях да се надръндя при тези ...
26.10.2014 09:42
raders написа:
Хм, и аз щях да се надръндя при тези празноглавци. Само ми е чудно за какви кабели говорим, като е "булсат", тоест сателитна. Или това е просто алабала?

кабелите за интернета
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: minchopincho
Категория: Новини
Прочетен: 75356
Постинги: 40
Коментари: 17
Гласове: 6
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930