Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.10.2014 16:04 - Никога повече алфа банк
Автор: minchopincho Категория: Новини   
Прочетен: 515 Коментари: 0 Гласове:
1



 Болните мозъци на управата измисли 3 лева глоба всеки месец при внасяне на депозит ако не си титуляр. Как можаха да се одрискат тези долни измекяри, малко ли лихви печелят от нас. Досега винаги жена ми ги е плащала. Сега и искат 3 лева всеки месец - мошеници. На въпроса да ми отговорят адекватно защо е всичко това , служителите ме гледат умно и не могат да ми отговорят. Питам ги с нещо затрудняваме ли ги затова , че жена ми  плаща депозитите.  А те ми отговарят емииии... Казвам емииии... не е отговор. Като дългогодишен клиент на тази банка имам право да знам за какво са тези 3 лева, но измекярите не намират това за необходимо. Преди 6 и половина години тези нехранимайковци ме  накараха да подпиша документ , който трудно се разбира за какво става въпрос. Същите мошеници ме увериха ,че това са формални документи , които нямат особено значение, трябва да ги има . Две години по-късно реших да изплатя целия заем . Отивам в алфа банк и те започват да ми смятат някакви цифри, които по мои сметки са много по-големи. Оказва се ,че онзи документ който ме уверяваха , е формален е бил първо да си платя лихвите и чак тогава главницата , от там скача и цялата сума ,която трябва да връщам. Банкови трикове, които аз не разбирам. Разбрах после , че в другите банки такава измекярщина няма. Подведе ме ниския лихвен процент, но това са го сметнали идиотите,че ще ми резнат главата. Просто казано алфа банк е некоректна. Бягайте от тези мършояди.



Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: minchopincho
Категория: Новини
Прочетен: 75319
Постинги: 40
Коментари: 17
Гласове: 6
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031